Tara Jarmon: zeer sjeik

Gelanceerd in 1986, is Tara Jarmon een merk voor de moderne, elegante, zelfbewuste en dynamische vrouw. Het merk belichaamt de persoonlijkheid en het perspectief van de maker, Tara Jarmon, die een vrouwelijke, kleurrijke en modebewuste esthetiek weerspiegelt die très chic is.

Het Parijse modehuis is eigendom van en wordt geëxploiteerd door de familie en is uitgegroeid tot een volledige levensstijlcollectie inclusief prêt-à-porter, cocktailkleding, schoenen, handtassen en accessoires. Je kunt vaak stukken bekijken in de Tara Jarmon outlet en het merk is verkrijgbaar bij meer dan 60 onafhankelijke winkels van het merk in Europa en Azië, online en bij meer dan 500 geselecteerde afdelingen en speciaalzaken wereldwijd.

De vrouw van Tara Jarmon is uniek, ze is een referentie voor alle vrouwen in de wereld, vrouwen zijn gevoelig voor de keuze van vormen, kleuren en details, en daar houdt Tara Jarmon enorm rekening mee.

De geschiedenis van Tara Jarmon

Een ontmoeting tussen een zakenman, David Jarmon en een Canadese student genaamd Tara zorgde voor evolutie. Ze combineerden hun talenten en brachten een project voort: een lijn van ready-to-wear-kleding voor vrouwen. Terwijl hij het bedrijf beheert, heeft zij de leiding over het ontwerp en geeft het merk haar naam en geest.

De look van Tara…

De look is chic met een zeer vrouwelijke en moderne twist. Tara Jarmon is een merk dat houdt van speelse kleuren en prints, maar ook van architecturale vormen waarin fantasie een sleutelwoord is. Patroonmakers, ontwerpers en kwaliteitscontroleurs werken allemaal met aandacht voor elk detail. De exclusieve prints worden in eigen huis getekend en ontwikkeld, de stukken worden eerst geassembleerd volgens een ambachtelijke knowhow en daarna uitgegeven.