fbpx

Alle 12 resultaten

Brands:
Brands:
Brands:
Brands:
Brands:
Brands:
Brands:
Brands:
Brands:
PINKO

PINKO

Opgericht in de vroege jaren 1980 door Pietro Negra, de huidige CEO, en Cristina Rubini, is Pinko een eigentijds modemerk met een uitgesproken Italiaanse geest. In de beste traditie van de Italiaanse stijl, omvat het bedrijf van vandaag Pietro’s dochters Cecilia en Caterina die respectievelijk gewijd zijn aan de communicatie- en stijlbureaus van het bedrijf.

Creatieve flair en kwaliteit zijn de ondersteunende waarden uitgedrukt in toekomstgerichte collecties. Aandacht voor technologische innovatie, een geest van participatie en een algemene stijlbeleving heeft het wereldwijde succes in de loop van de jaren gebeeldhouwd.

PINKO ITALIAANS HANDWERK KOPEN

Pinko vertrouwt op onderzoek en de kwaliteit van Italiaans handwerk voor originele en verbluffende creaties die ook gemakkelijk te dragen zijn. Het zijn geavanceerde maar toegankelijke producten.

Het project werd mogelijk gemaakt door de organisatie van verschillende teams van stylisten die samenwerken onder centrale supervisie omdat Pinko variëteit als het belangrijkste kenmerk van vandaag erkent en dat leidt naar een samenhangend stilistisch en ondernemend ontwerp.

Door de jaren heen heeft Pinko een model gemaakt van een vrouw die vastberaden, vrouwelijk, grootstedelijk, speels en geïnteresseerd is in wat er om haar heen gebeurt. Buitengewone beeldmakers zoals Alessandra Ambrosio, Naomi Campbell, Elle MacPherson, Carmen Kass, Eva Herzigova, Terry Richardson en Steven Kleinhebben bijgedragen aan de creatie van dit model van een vrouw.

Speciale projecten en capsulecollecties zijn ontwikkeld met een aantal van de meest fascinerende ontwerpers op internationaal gebide. Pinko door Mark Fast, Alessandra Fachinetti voor het Uniqueness Project en Marina Spadafora voor Pinko Bag in Ethiopië. Ze getuigen van een benadering die altijd dynamisch en aandachtig is voor het hier en nu.

Pinko is aanwezig in heel Italië, Europa en de rest van de wereld, met in totaal 170 winkels en 970 groothandels. Het merk is te vinden in de meest prestigieuze internationale winkels en breidt zich uit met 10 onlangs geopende winkels in Italië en daarbuiten.

De collectie is gebaseerd op de meest underground trends, subculturen en muziek: de inspiratie is techno en pop, maar ook couture en rock. De silhouetten zijn groot en ongestructureerd, de stijl wordt bepaald door een zorgvuldig uitgebalanceerd spel van contrasten.Voor meer info kunt u altijd een kijkje nemen op Pinko online.

Om verder te gaan, vul onderstaande gegevens in aub.


Birthday*




Om verder te gaan, vul onderstaande gegevens in aub.


Birthday*




Om verder te gaan, vul onderstaande gegevens in aub.


Birthday*